Eilen kävin vähän hengailemassa kaupungilla (ihan vaan piti lanoliinia käydä ostamassa,mutta kummasti sitä tavaraa kertyi...).Jäi sitten puolisen tuntia ennen bussin lähtöä aikaa ja ulkona oli hirmu kylmä tuuli,joten oli ihan pakko mennä Koskarin lankakaupaan vähän hypistelemään *ja tähän väliin se viattomasti silmiä pyörittelevä hymiö* ;) Ja voi mitä ihanaa mä löysin:alpakkalankaa <3 Olin siitä kyllä kuullut,että pehmeää on joo,mutta että niiiiin ihanaa ja pehmoista.Olihan mun sitten pakko ottaa pari kerää,jos sen pipon itellekin sitten sais aikaan.Ja kaveriksi piti tottakai saada sit ohuemmat bambupuikot :-D En tykkää yhtään noista metallipuikoista,tai lähinnä mun nikkeliherkät kädet.Muutamat bambuiset oon ostanut,mutta 4½ oli ohuimmat.Otin nyt kolmoset,tuntuu olevan aika passelit kun teen kaksinkertaisella langalla.Ketunpää-tuotteesta onkin tulossa vielä yhdet bambuiset sukkapuikot.Siellä vähän kummitteli jotkut langatkin kun tässä päivänä muutamana kävin noita puikkoja kurkkimassa...Mut näin taloudellisena ihmisenä ajattelin,että pitäis tilata sillä 50 eurolla,että sais ilman postikuluja,niin jäi vielä tilaamatta,kun talous vetää aika tiukalle muuton ja joulun takia.Mutta jos sitten ens vuonna...kerään rohkeutta ja tarmoa,että uskaltaisin koittaa neuletakkia itelle :-o Jos mun kärsivällisyys olis edellisestä yrityksestä joskus vuonna nolla vähän kasvanut ;)

 

Muoks.Niina oli kuvaa vailla :) En tähän hätään saa juuri omistani kuvaa,mutta tätä se on,väri on 202,eli sellanen ihana toffeinen vaalea ruskea.