Josko sitä taas koittaisi keräillä tänne jotain valmistuneita Eli sekalainen pläjäys taas luvassa

 

Sinjuskalle yövillikset.Lahkeet ja vyötärö Puroa ja housuosa hahtuvaa.Tähän Puroon olin aika pettynyt! Näihin meni lähes kaksi kerää,molemmat oli samaa värjäyserää ja samaan aikaan ostettujakin (ja hyvin marinoituneita mut se ei liity tähän).Silti värit oli ihan erilaiset Kuten tarkkaan katsomalla huomaakin,niin toisessa lahkeessa kaikissa väreissä on tuollanen keltaisempi sävy kun taas toisessa sinisempi.Ei kivaa! Vaikka sinällään ei haittaa kun nää tosiaan on ihan yöpöksyt. Mutta olis se enemmänkin ottanut päähän,jos noista olis jotain muuta tehnyt

Sitten huono kuva mun sukista (meinasin ihan väkisin kirjoittaa suksista ) Mä en yleensä tee itelle 7veljeksestä,koska se kutittaa mun yliherkkää hipiää,mutta tää grafiitin harmaa oli niin ihana väri,että halusin siitä palmikkosukat ihan välttämättä.Malli on siis ihan tuollanen peruspalmikko,varren takaosassa on 1o1n joustinta.Silmukoita varressa 12/puikko ja kantapään jälkeen lisäsin 1/puikko.Koko noin 40.Ja tykkään! Toistaiseksi oon pystynyt pitämään ilman isompia kutinoita ja paljon oon pitänytkin

Ja kun harmaan makuun päästiin,niin seuraavaksi puikoilta hyppäsi Peuransarvilapaset .Lanka on Cascade 220 ja ihan ohjeen mukaan tein.Ja tykkään,tykkään näistäkin Lanka pääsee kyllä suosikkien joukkoon! On pehmoista ja lämmintä ja kivaa neuloakin.Ostin sitä alunperin muutaman vyyhin ajatuksena villapöksyt,mutta sit teinkin noi toiset,ja säästin nää muihin juttuihin.Turkoosia ja pinkkiä sitä tuolla on vielä,ja lisää polttelis hakea

Lopuksi vielä kummipojalle sukat,seiskaveikkaa nääkin.Kohta ei enää kummipoikien sukkia saakaan yhdestä kerästä,nää 42:t vielä sai,mutta eipä tarvii paljoa enää kasvaa,kun ei enää saa

Yhden kaulurin/tuubihiuvinkin tässä puikottelin,mutta en sit kuvannut.Tein nimittäin alkeellisen mokan ja neule on kierteellä Seliselinä kuitenkin,että mulla oli Lidlin pyöröpuikot,jotka oli tuhannen mutkalla ja vaikka kuin tarkkaan koitin katsoa,niin ilmeisesti siellä jossain kierteen mutkassa oli jäänyt kierteelle silmukatkin.Mutta itse asiassa se ei edes haittaa käytössä,joten olkoon.Suraavaksi sitten vissiin lapasia,koska ilmottauduin ekaa kertaa lapaskuuhun Paitsi yhdet sukat on kesken vielä ennen sitä.