Tässä tulikin pieni tauko muuton ja joulun ja kaiken muun hardellin myötä :) Ei oikein ole saanut tehtyäkään mitään ja ompelupöytäkin kulki edestakas hakien paikkaansa kunnes lopulta sen löysi olohuoneesta (ei välttämättä paras ratkaisu,koska mun ompelupiste ei koskaan näytä kovin siistiltä ;)  mutta siitä pystyn vahtimaan pikku pipanossia samalla paremmin )

Pikku vaippasia olin siis luvannut jo aikaa sitten ommella tuolle miekkosen siskon vauvalle,jolla sitten tulikin hoppu syntyä.Eli ensin piti metsästää tarpeeksi pieni kaava,kun tytteli kotiutuessaan on luultavasti noin 2 kiloinen (järkytys,miten pieni kuitenkin :-o).Kestovaippainfolta se apu löytyi,tottakai =) Kaavanikkari mummu lähetti mulle kaavasetin,jolla nyt sitten oon muutamia kappaleita tehnyt.Ja tällasia niistä sitten tuli:

1182650.jpg

Aio-vaippa mansikanpunaisesta br-pulista,sisäpinta coolmaxia.Välissä kerros joustofroteeta koko vaipan alueella ja imuna bambucollegea (tai fleeceä,en muista varmaksi...) Ei ole mun laji nää aio:t...

1182654.jpg

2 sisävaippaa puuvillavelourista,imuna bambua.

1182655.jpg

2 kuorta,toinen tuota samaa mansikanpunaista br-pulia ja toinen 1 mil pulia,jota löytyi kaapista just tollanen pikkupala :)

1182659.jpg

Näistä tykkäsin ite tosi paljon :) Ovat siis ilman mitään kiinnitystä,musta sellaset oli ihan pienellä vauvalla pul-kuoren alla ihan pop,ei tuu kaksia tarroja masun päälle ja kun tuollanen nyytti ei ihan hirveitä liiku,niin pysyy kummiskin :) Toinen on puuvillavelourista,imuna bambua ja täyttöaukon jätin vielä,että saa lisää imua halutessaan.Ja toinen raitatrikoota,välissä bambujoustofrotee ja sisäpintana coolmax.Imuna tässäkin sitä bambua.

 

Ja nyt mun vauvakuume siirtyikin sitten ihan sfääreihin kun tällasia ihan pieniä tein,onkohan mun kohta pakko alkaa tuota ukkokultaa hiillostaa...Olis niin kivaa ommella itellekin pikkuvaippasia.Ja mielellään tietty sellasia prinsessamallisia näin kolmen pojan jälkeen ;)