Olen valittu, yksi miljoonasta .
Tässä tietoa työstäni, mielihaluistani ja haaveistani.


Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

1.Elämäni eka "työ" oli kesätyö ratsastustallilla

2.Toisena kesätyönä olen ollut rappukäytäviä siivoamassa

3.Jos nyt työksi voisi laskea,niin olin MLL:n listoilla lapsia hoitamassa jonkin aikaa teininä,tykkäsin :)

4.Ja nyt tämä nykyinen pesti kotiäitinä onkin kestänyt yli 15 vuotta :)

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

Sairaala,Pelastajat,Salkkarit (Nolostunut) ja Teho-osasto.Kaikenkaikkiaan katon aika vähän tv:tä

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

1.Tampere Cool Lapsena oltiin aina kesät mummulla Tampereella lomat,asuttiin siis silloin Ikaalisissa.

2.Ikaalinen Cool Sitten kun muutettiin Tampereelle,lomailtiin Ikaalisten mummulassa Silmänisku

3.Espanja,elämäni ainoa oikea ulkomaanmatka vuonna -90

4.Sulkavalla käytiin viime kesänä koko perheellä viikon reissu tuetulla lomalla

Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:

1.Sähköposti

2.Blogilista ja sieltä sitten päivittyneet suosikit

3.Facebook

4.Ysv-foorumi

Ja moooonta muuta Viaton

Neljä lemppariruokaani ovat:

1.Lasagnette

2.Uunissa paistettu lohi

3.Lihakeitto

4.Kinkkukiusaus

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt:

1.Nukkumassa

2.Hierojalla

3.Lomalla jossain,mielellään täysihoidossa Nauru

4.Ompelemassa

Heitän tämän haasteen juuri sinulle, siis sinulle.
Sinut on poimittu "miljoonien" joukosta !
Toivottavasti otat kopin : )
Tee siis näin. Kopioi edellinen. Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi.Haasta meemiin mukaan neljä blogiystävääsi.

Haaste lähtee eteenpäin seuraaville: Paukku ,Untuva ,neulova ystäväni Niina Hymy ja Suvi/Retroa ja romantiikkaa