Eilen päätin,että ompelen yhden sisävaipan,vaikka väkisin.Ja aika väkinäiseksihön tuo meinasi mennäkin
Aikaa meni monta tuntia,kun yksi alkoi oksentaa,toisella oli halipula,kolmatta harmitti ihan muuten vaan
Mutta pikkuhiljaa,sauma kerrallaa tuli valmista ja tykkään ![]()


Kuosina tuo herkkujen herkku joustofrotee,sisäpuolella lila puuvillavelour.Kiinteänä imuna mikrokuitufroteeta ja hamppua (otin taas yhden vanhan taittoimun uusiokäyttöön,kun ei noita näköjään tule muuten käytettyä
) Läpässä kaksi kerrosta mikrokuitufroteeta joustofoteekerrosten välissä.Kaava on sama kuin edellisissä taskuissa,siivekkeistä tein nyt vaan kokonaan kantikkaat
Ja kuten sanottu,tykkään ![]()











Kommentit