Mulle pikkulinnut lauloi,että tuo suvun keijukainen (tällä hetkellä 2190g/45cm) hukkuu villahousuihinsa,raasu pieni.Ja ilmeisesti mun villaylistys on otettu korvan taa,koska käyttäisivät mieluiten villaa kosteussulkuna :-D Sunnuntai-iltana mulla välähti,että mun lankavarastossahan on vielä kerä ihanaa keväänvihreää Malabrigon merinoa...Ajattelin,että sen kokoiset pöksyt saan varmaan valmiiksikin ;) Ja sainhan mä.Tosin tänään innostuin aamusella siivoamaan ja housujen toinen lahje oli alkutekijöissään.Pienen spurtin otin,niin sain lahkeen valmiiksi noin 5 minuuttia ennen kuin piti lähteä,lankojen päättely jäi kyläilyyn :) Epäilys kyllä iski jossain vaiheessa,että voiko ne mahtua kenellekään,kun oli niin pikkuset,mulla oli lanka ja puikot mukanakin,että korotan vyötäröä tarvittaessa...Vaan nehän istui paremmin kuin hyvin!Puntit olis saanut olla hiukan pidemmät,mutta ihan ok oli noinkin.Kuvaa en ehtinyt siis saamaan kun tuli niin kiire,pitää pyytää äidiltä kuvaa ihan käytössä :) Oli kyllä niiiiiin hellunen pikkuneiti!!!Sain sylitelläkin pitkään <3 Ja kuumetta pukkaa,juu...vähän toista mittarillista ehkä tällä hetkellä ;)